מדיניות החזרת מוצרים

מדיניות החזרת מוצרים

החזרת מוצר תתאפשר עד 14 יום מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית ובהתאם לחוק הגנת הצרכן הישראלי.

לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או מוצרים שאריזתם נפתחה ושלא ניתן לארזם בשנית.

על החבילה לחזור לשולח, כלומר לספק צד ג’ ששלח את ההזמנה – לרבות ספק שנמצא מחוץ לארץ ישראל.

תמורה תזוכה בכרטיס האשראי בערכו של המוצר המוחזר, למעט דמי המשלוח המקוריים והוצאות האריזה ששולמו.


ביטול הזמנה לאחר שנשלחה יהיה כרוך בדמי טיפול בסך 5% מערך ההזמנה או 100 ש”ח הנמוך מביניהן, עלות השילוח במידה ונעשה, ועלויות האריזה. כמו כן ביטול עיסקה מותנה בהחזרת המוצר למחסננו, באריזתו המקורית וללא סימני שימוש ובהתאם לחוק הגנת הצרכן.